×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024

اقتصادزمانه : انقلاب اسلامی ایران، آثار فرهنگی فراوان به همراه داشته است که نخستین آنها، احیای اسلام و مطرح کردن آن در دنیا به عنوان مکتبی حیات بخش است.

َالفَجرِ ولَيالٍ عَشرٍ

بی تردید این رویداد تاریخی از بزرگترین نهضت‌های سیاسی اجتماعی جهان و از شکوهمندترین رویدادهای تاریخی قرن حاضر به شمار می رود. نهضت دینی سیاسی که آغازگر جنبش‌های عدالت‌خواهی در سراسر جهان بود و به الگویی تمام عیار برای سایر انقلاب‌ها و نهضت‌های آزادی خواهانه تبدیل شد.

اینک آنچه تمامی افراد جامعه ما به ویژه جوانان خداجو و با نشاط باید بدانند این است که هم اکنون پرچم انقلاب اسلامی بر دوش آنان قرار دارد و آنان پیش قراول و پیش آهنگ انقلاب اسلامی اند و مهم ترین وظیفه ای که بر دوش نسل حاضر ایرانی است این است که این امانت و میراث گران بها را به بهترین شکل حفظ و در باروری آن تلاش کرده، آن را به آیندگان بسپارند.

آغاز چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تداوم پنجمین دهه از حیات پرافتخار انقلاب، برای شرکت ملی پست فرصتی مغتنم است که با مرور دستاوردهای عظيم برآمده از حافظه تاریخی این سال ها، ضمن درس گرفتن از تجربه ها، براي رسيدن به هدفي والا كه همانا آباداني اين سرزمين است با يكديگر متحد و همراه بوده و سهمي در اين مسير به عنوان صنعتي پشتيبان براي رشد و شكوفايي اقتصادي كشور داشته باشيم و پستی در تراز انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

اینجانب با اهدای سلام و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و روح ملکوتی امام شهیدان، فرارسیدن بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت بزرگ و آزاده ایران، علی الخصوص کارکنان پرتلاش شبکه پستی کشور، تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمود لیایی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.