×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
کردستان/برگزاری رزمایش دست های مهربانی

اقتصادزمانه : رزمایش دست‌های مهربانی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و تشکل‌های دینی در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آور و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه، خالد مظفری مدیرکل اموال تملیکی، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم که در آن پانصد بسته پوشاک و البسه توزیع شد، حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار داشت: ادارات استان ظرفیت خیلی خوبی برای فقرزدایی از جامعه دارند و چه بهتر که هر اداره‌ای پویش رسیدگی به فقرا را تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه وجود ۵۵ هزار کارمند در استان ظرفیت خوبی برای کمک به فقراست، ادامه داد: توجه به مومنان جزوی از وظیفه دینی هر انسان مسلمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این برنامه ضمن تشکر از همکاری و مشارکت اموال تملیکی استان، گفت: پویشی تحت عنوان دست های مهربانی با همکاری تشکل های دینی شکل گرفته که در تمام برنامه‌ها و حوادث در جهت کمک به نیازمندان پیش قدم هستند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی افزود: این بسته‌ها شامل لباس، کفش و نوشت افزار بوده و در همه شهرستان‌ها براساس سهمیه بین نیازمندان توزیع می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.