×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024
۶ هزارکودک منطقه ۱۹ در قالب ۳۰ برنامه نمایشی با موضوع مصرف بهینه آب آشنا شدند

اقتصادزمانه : با توجه به بحران مربوط به آب و ضرورت مصرف بهینه آن، اداره سلامت منطقه ۱۹ با مشارکت شرکت آب وفاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری اقدام به برگزاری برنامه نمایشی در بوستان‌ها، مدارس، سرای محلات و… می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه با اجرای این برنامه‌ها واکنش های مثبتی از سوی کودکان انجام شد و انتظار می‌رود کودکان به عنوان پیام آوران آموزش در بین خانواده‌های خود، کاهش مصرف آب را اطلاع رسانی و ترویج دهند.

مطهری با اشاره به اینکه موضوع مصرف بهینه آب با زبان کودکانه در قالب نمایش موزیکال، اهدای اقلام تبلیغاتی و برگزاری مسابقه با مشارکت شرکت آب وفاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری انجام می شود، افزود: در این برنامه های نمایشی در خصوص راهکارهای حفاظت از محیط زیست،کاهش مصرف آب، توجه به حفاظت و پاکیزگی منابع آبی از جمله رودخانه ها، دریاچه و دریاها در مسافرت و مقاصد گردشگری و… به کودکان آموزش داده می شود.

به گفته این مسئول، از سال گذشته تاکنون شرکت آب وفاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری ۳۰ برنامه آموزشی مصرف بهینه آب را برای ۶ هزار کودک در این منطقه اجرا کرده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.