×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرکسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که شرکت متبوع وی، به‌ دنبال برداشتن گام‌های بزرگی در حرکت به سمت تحول دیجیتال است تا با ارائه خدمات در بستر فناوری، ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد کند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از بیمه تجارت نو ، محمدرضا مباشرفر”، گفت: اگر شرکت‌های بیمه و صنایع با فناوری‌های نوین همراه نشده و نتوانند خود را با شرایط و تغییرات تکنولوژی همراه کنند درعمل به سمت حذف شدن خواهند رفت.
وی، با مثالی از ورود تاکسی‌های اینترنتی و تحت تاثیر قراردادن کسب‌وکار آژانس‌ها، ادامه داد: بدون شک فناوری باعث تغییرات بزرگی در حوزه شرکت‌های بیمه می‌شود هرچند که درحال حاضر این توسعه یافتگی در صنعت بیمه کشور عقب‌تر از سیستم بانکی است که آن هم به دلیل اولویتی که سیستم بانکداری داشته و یا اینکه مخاطب بانک آن را به این سمت حرکت داده‌اند.
مدیرکسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: بی‌تردید در سه ضلعی بورس، بانک و بیمه؛ صنعت بیمه هم متحول خواهد شد زیرا تاثیر پذیر از فناوری است و در دنیا هم شاهد آن هستیم که از قابلیت‌های جدید فناوری در حوزه بیمه استفاده شده است.
مباشرفر، به “الگوی دیاموند پورتر که می‌گوید شرکت‌های تازه وارد به عنوان رقیب شرکت‌های قدیمی و ریشه‌دار به بازار می‌‍آیند و سهم می‌گیرند.” اشاره کرد و گفت: شاهد آن هستیم که اتفاقات بزرگی در مجموعه شرکت‌بیمه تجارت‌نو با وجود نوپا بودن در صنعت بیمه و سهم بازاری که درکسب و کار بیمه دارد افتاده است.
تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو
وی، گفت: با توجه به استراتژی که شرکت بیمه تجارت‌نو دارد در ساختار سازمانی خود مجموعه کسب‌وکارهای نوین را قرارداد که متولی تحول دیجیتال در این مجموعه بوده و این مساله خود بیانگر این است که شرکت می‌خواهد گام‌های بزرگی در حرکت به سمت تحول دیجیتال بردارد و با ارائه خدمات در بستر فناوری، ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد کند.
مدیرکسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو، “بنوشاپ” را نمونه ای از تحول دیجیتال در شرکت متبوع خود برشمرد و افزود: مشتریان می‌توانند خدمات بسیار متنوعی را در بنوشاپ بگیرند ضمن آنکه برنامه گسترده‌ای در حوزه فناوری داریم و با همکاران تجاری خود در حل رایزنی برای توسعه این مورد هستیم.
مباشرفر، گفت که، فروش محصولات بیمه‌ای با توجه به نوع فرهنگ و شرایط اقتصادی یک جامعه می‌تواند کار سخت و یا راحتی باشد و افزود: درکشورهای پیشرفته با کارهایی که در بحث فرهنگ سازی انجام شده است مردم فعالانه به سمت استفاده از خدمات بیمه می‌آیند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.