×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024

اقتصادزمانه : این نشست با حضور آقای مهندس عسگری مدیریت ارشد مجتمع اپال پارسیان، دکتر یوسفی رئیس پردیس پارک علم و فناوری خراسان و همچنین مشاوران و کارشناسان بومی سازی شرکت های فولادی به میزبانی شرکت اپال پارسیان سنگان در محل سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد.

به گزارش واحداطلاع رسانی روابط عمومی، در ابتدای این نشست  آقای عسگری مدیریت مجتمع اپال پارسیان، خاطر نشان کردند: آنچه مسلم است تاثیر مستقیم موضوع بومی سازی و اهمیت و ضرورت آن بر اقتصاد و صنایع معدنی کشور است که در همین راستا مدیران عالی شرکت اپال پارسیان سنگان  حمایت  و تاکید ویژه ای نسبت به  توسعه تکنولوژی در بخش بومی سازی در همه بخش های تولیدی و فنی مجموعه سرمایه گذاری و شرکت های تابعه داشته  و در آیند ه نیز خواهند داشت، وی درادامه توضیحاتی از فعالیتها و برنامه های صورت گرفته در حوزه بومی سازی شرکت اپال پارسیان ارائه کردند.

🔸در ادامه این نشست، آقای یوسفی رئیس پردیس پارک علم و فناوری خراسان، در حوزه صنایع معدنی مستقر در شهرستان خواف و سنگان بیان نمودند که کشور دچار چالش و مشکلاتی می باشد و تنها راه عبور از این چالش ها و مشکلات مهندسی معکوس( بومی سازی) می باشد.

🔸در پایان این نشست هریک از مشاوران و کارشناسان بومی سازی به بیان نظرات و پیشنهادات خود راجع به بومی سازی و مشکلات موجود در صنایع فولادی منطقه پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.