×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر در روزهای پایانی هر هفته در محلات و محورهای اصلی منطقه۲ اجرا می شود.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام این خبرگفت: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.
وی افزود : با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با بسیج نیروهای خدمات شهری ،خدمات رسانی در محلات و محورهای اصلی انجام می شود.
معاون شهردار منطقه۲ افزود: خدمات نگهداشت شهر در همه حوزه های فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری ، بازیافت، سد معبر و… شامل نظافت و رفت و ر ب ، شستشوی المانهای شهری ، ایستگاههای اتوبوس و پاکسازی زمینهای بایر ، طعمه گذاری و…است.
کریمی پور کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ را از اولویت های مدیریت منطقه برشمرد و گفت: تلاش می شود با اجرای طرح فوریتی و ارتقای خدمات رسانی در سطح محلات و معابر، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.