×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه ۱۹ از اجرای مستمر طرح تحول نگهداشت شهر در این منطقه با محوریت تکریم خانواده معظم شهدا و رسیدگی به محل سکونت آنان خبر داد.

معظم رهبری درخصوص تکریم خانواده معظم شهدا و تأکید شهردار تهران مبنی بر تکریم و رسیدگی به خانواده معزز این عزیزان در ابعاد مختلف تصریح کرد: در همین راستا طرح تحول نگهداشت شهر روز پنجشنبه ۱۱ آذر از کوچه های محل سکونت خانواده های معزز شهدا که افتخار محلات این منطقه هستند، آغاز شد و ساکنین این کوچه ها برکت وجود خانوده های معظم شهدا را درک کردند.
به گفته او در همین راستا طی برنامه ای ویژه با خانواده های معظم شهدا در نواحی پنجگانه دیدار و علاوه بر رسیدگی به کوچه های محل سکونت آنها، درخواست های آنها جمع آوری و در برنامه اجرایی شهرداری این منطقه قرار گرفت.
هدایت ادامه داد: طی این برنامه که با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهرداران و مسئولین نواحی صورت گرفت، از خانواده های شهید فتح الله بابایی در محله خانی آباد نو، شهید جعفر سعادتی در محله شکوفه، شهید مهدی ایزدی در محله نعمت آباد، شهیدان حسن قلی، محمد حسنی و حسین کاشکی درمحدوده ناحیه ۴ و شهید داود عزتی در محله رسالت بازدید و ضمن تقدیر از این عزیزان به مهمترین درخواست های آن ها در حوزه وظایف شهرداری رسیدگی شد.
نصب مخزن و پایه مخزن، نصب سرعتگیر داخل کوچه، اصلاح رمپ ورودی منزل، تعویض تابلوی شهید، شستشوی جدول مقابل در منزل، رنگ آمیزی دیوارحیاط، توسعه فضای سبز و نصب وسایل بازی کودکان و… از جمله درخواست های مطرح شده در این بازدیدها بود.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و رسیدگی به درخواست های آنان، برنامه های هفتگی بازدید از این عزیزان بصورت مستمر در طول سال ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.