×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر، ساماندهی اصناف آلاینده و مزاحمت های شغلی اجرا می شود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح تحول نگهداشت شهر و ایجاد توسعه پایدار شهری ،کارگاهها و مشاغل مزاحم که فعالیت آنها همراه با آلایندگی های زیست محیطی است ، عملیات شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی در حال اجراست.
وی افزود:درهمین راستا نسبت به صدور اخطار وپیگیری پرونده های مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری هابه اصناف وکارگاه های مزاحم واقع اقدام شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۲ افزود: در مرحله اول به صاحبان اصناف اخطار داده می شود و در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف، این واحدها پلمپ خواهندشد.
وی همچنین به ساماندهی خودروهای اسقاطی اشاره کرد و گفت:در این طرح با تمامی خودروهای اسقاطی که مدت هاست در محله ها و معابر پارک شده اخطار جهت جمع اوری ابلاغ می شود و در صورت تکرار و توجه نکردن به اخطارهای شهرداری از منطقه جمع آوری و به پارکینگ منتقل خواهند شد.
جعفری افزود: ایجاد نظم عمومی در معابر، کاهش آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از اهداف مهم این طرح عملیاتی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.