×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024

اقتصادزمانه : آیین رونمایی از سازه حجمی عصر عاشورا اثر استاد محمود فرشچیان در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، این سازه حجمی که توسط هنرمند مجسمه ساز علي حيدري ساخته شده، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو و همراهي جمعي از بانوان رونمایی شد.
سید محمد نقیب معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه ساخت این سازه در راستای هویت بخشی به ایستگاه‌های مترو به ویژه ایستگاه متروی میدان حضرت ولی عصر(عج) انجام شد، گفت: در راستای هویت‌بخشی به ایستگاه ها، هیئت اندیشه‌ورز در شرکت بهره‌برداری مترو تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم که ایستگاه‌های مترو هویت ایرانی-اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و تردد ده‌ها هزار نفر از میدان حضرت ولی عصر (عج) این سازه حجمی ساخته و رونمایی شد. این سازه در طول مدت یک ماه طراحی و ساخته شده و تا پایان ماه صفر در میدان حضرت ولی عصر (عج) مستقر است و پس از آن به یکی از ایستگاه‌های مترو منتقل و به صورت دائم در آن محل مستقر خواهد بود.
نقیب گفت: ما نسبت به گرامیداشت شعائر عاشورایی وظیفه‌مند هستیم، چرا كه متروی تهران تنها متروی شیعه دنیا با این وسعت است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، عابران و همچنین مردم در فضای مجازی، این سازه حجمی را مشاهده کنند.
گفتني است اين اثر با همراهي بانوان در ايوان انتظار ايستگاه ميدان حضرت ولي عصر (عج) رونمايي شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.