×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024

اقتصاد زمانه : کمپين بيمه شخص واحد به عنوان يکي از بزرگترين کمپين‌هاي صنعت بيمه در حوزه درمان، توسط بيمه دي در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومي شرکت بيمه دي؛ کمپين جديد اين شرکت با هدف معرفي بيمه شخص واحد به عنوان بيمه درمان انفرادي به تمامي هموطنان به ويژه کسب ‌وکارهاي آزاد و خويش فرما، از هفته آخر مردادماه در سراسر کشور آغاز شده است و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت.
هدف اصلي کمپين شخص واحد، حمايت از افرادي است که به دليل عضو نبودن در سازمان يا شرکت‌هاي بيش از ?? نفر، امکان دريافت بيمه درمان تکميلي را ندارند. به همين خاطر افراد مشغول در کسب‌ وکارهاي آزاد، استارتاپ‌ها، فريلنسرها، مشاغل خانگي، دانشجويان، بازاريان، مغازه‌داران، خويش‌فرمايان، زنان خانه دار و موارد مشابه از بارزترين مخاطبان اين طرح به شمار مي‌روند.
با توجه به افزايش هزينه هاي درماني و عدم دسترسي برخي از هموطنان به بيمه هاي پايه، شرکت بيمه دي با در نظر گرفتن نيازهاي جامعه اقدام به طراحي اين محصول کرده است که مزيت هاي قابل توجهي نسبت به بيمه هاي درمان تکميلي را شامل مي شود. اين خدمت در سه طرح «سه ستاره» براي پوشش هزينه‌هاي درماني ضروري، «چهار ستاره» براي پوشش هزينه‌هاي درماني پرتکرار و «پنج ستاره» براي پوشش جامع، براي تمامي هموطنان قابل ارائه است.
متقاضيان محترم مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر، دريافت مشاوره بيمه اي و خريد اين بيمه نامه و ساير بيمه نامه هاي شرکت بيمه دي به سايت شرکت بيمه دي به نشاني https://www.dayins.com/ مراجعه نموده و يا با شمار ۱۶۷۱ (بدون کد شهري) تماس حاصل فرمايند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.