×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصادزمانه : نشست مشترک مجموعه توانمند سازی و مشارکت شهرداری تهران و شهرداری اصفهان در محل سالن جلسات سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، نشست مشترک کارآفرینی و تبادل تجربه مجموعه توانمند سازی و مشارکت مردمی شهرداری های تهران و اصفهان با حضور محمود انصاری سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمند سازی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، سید محمد سجادزاده معاون امور فرهنگی و هنری شهرداری اصفهان و هیئت همراه به اتفاق تنی چند از مسئولین ارشد شهری برگزار شد.

🔻در این نشست طرفین به تبادل تجربیات خود در راستای رونق کارآفرینی و توجه ویژه به مشاغل خانگی پرداختند.

🔻محمود انصاری سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمندسازی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این نشست از افتتاح مراکز کارآفرین در پایتخت و همچنین مراحلی که در راه توجه ویژه به مشاغل خانگی، رونق کسب و کارهای خرد و توجه ویژه به استارتاپ هایی که مولد شغل در کلانشهر تهران هستند، توضیحاتی ارائه داد.

🔻در حاشیه این نشست سید محمد سجادزاده معاون امور فرهنگی و هنری شهرداری اصفهان در گفتگو با علیرضا ساعی مدیر روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بدون تردید دیپلماسی بین شهرها و ارتباطات میان شهری به رشد و توسعه شهرها کمک می کند و اگر همه ما این را به عنوان یک فرهنگ بپذیریم که از تجربیات شهرهای دیگر استفاده کنیم و تجربیات خود را نیز منتقل کنیم قطعا باعث رشد همه شهرها می شود.

🔻وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه اشتغال و کارآفرینی و حسب تکلیف شورای شهر اصفهان، شهرداری اصفهان و مجموعه سازمان فرهنگی و معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید زیادی شده است مکلف بودیم تا با تجربه مباحث حوزه توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال در شهرداری تهران از نزدیک آشنا شویم و کارهایی که صورت گرفته را ببینیم. از آن بخش هایی که قابل انتقال به اصفهان هست استفاده کنیم و قطعا کارهای خوبی در تهران شده که می شود در اصفهان نیز صورت بگیرد و برعکس کارهای خوبی هم در اصفهان صورت گرفته است که همکاران ما در تهران می توانند از آن استفاده کنند.

🔻سجادزاده در پایان گفت:محصول این مراودات باعث توسعه شهرها می شود و مجموعه کلانشهرها مثل حلقه زنجیر به هم مستقل هستند و این برنامه های مشترک، رشد و توسعه کلانشهر را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.