×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : بررسی گزارش های آماری مربوط به مقایسه عملکرد دی ماه نسبت به آذر ماه نشان می دهد که تسهیلات مرابحه بیشترین رشد مبلغی را داشته است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مدت تسهیلات مرابحه حدود ۱۷هزار میلیاردریال (۱۷ درصد) رشد داشته است. در همین حال این آمار تائید می کند که تسهیلات فروش اقساطی نیز در دی ماه نسبت به آذر ماه با ۴٫۹درصد رشد، هزار میلیارد ریال افزایش داشته است.

بیشترین کاهش مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی با ۶ درصد کاهش نسبت به آذر ماه است که تغییر رویه بانک از اعطای تسهیلات مشارکتی به تسهیلات مبادله ای (عموما مرابحه) ر ا صحه می گذارد.

تسهیلات بانک با رشد ۹۷ درصدی در ده ماه گذشته به بیش از ۲۶۱ هزار میلیارد ریال رسیده که تنها در دی ماه چهارو نیم درصد نسبت به آذر ماه رشد داشته است.
بررسی آمارهای مربوط به مقایسه عملکرد ۱۰ ماهه گذشته در روند رشد سپرده و تسهیلات نشان می دهد که از تیرماه نسبت به ۳ ماهه ابتدای سال، درصد رشد تسهیلات بیشتر از رشد سپرده ها بوده است. این آمار تصدیق می کند که در شهریور ماه بیشترین رشد سپرده و تسهیلات رقم خورده به گونه ای که در این بازه زمانی تسهیلات اعطایی ۱۶٫۷ درصد و جذب سپرده ۱۲٫۵ درصد رشد داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.