×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصادزمانه : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اجرای پایلوت ساماندهی دستفروشان در دو محور در مناطق ۱ و ۱۵ خبر داد و گفت: ساماندهی دستفروشان برای احقاق حقوق عموم مردم اعم از شهروندان عابر اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت اله محمدی در نشست ساماندهی مشاغل سیار بی‌کانون در تجریش و خیابان شهرزاد که با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری مناطق ۱ و ۱۵، یگان حفاظت شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم بان برگزار شده بود ، ادامه داد: شهروندان، دستفروشان، کسبه و شهرداری تهران هر یک حقوقی دارند که باید از آن حمایت شود، طرح ساماندهی دستفروشان با تاکید بر کرامت و حفظ حقوق گروه‌های مختلف برنامه ریزی شده‌است.
وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و توجیه شهروندان برای همراهی در  اجرای این طرح اظهار کرد: منفعت جویی عده ای درنابسامانی دستفروشی و بساط گستری است و برای همراهی اقشار مختلف باید اطلاع رسانی و آموزش صورت بگیرد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ نفر برای ساماندهی در این محورها ثبت نام کرده اند، گفت: باید اطلاع‌رسانی و مراحل تکمیل ثبت نام و جانمایی به درستی انجام شود و تا ماه‌ها بعد نظارت کامل بر این روند وجود داشته باشد تا انضباط شهری کم‌کم جا بیفتد.
محمدی در پایان به لزوم ساماندهی وانت بارها اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۱۷۵۰ وانت بار در شهر فعالیت می‌کنند که اگر برای ساماندهی آن‌ها اقدامی انجام ندهیم تا مدتی دیگر تعداد آنان بیشتر و مدیریتشان با چالش‌های بیشتری همراه خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.