×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : بانک ملی ایران در دومین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور به پاس کسب رضایتمندی و تکریم مشتریان به عنوان واحد برتر مشتری مدار کشور انتخاب و با اعطای لوح زرین سپاس از اقدامات بانک، تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره که با حضور مقامات عالی دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان برتر و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، این بانک براساس نظر و رای هیات داوران و ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، با توجه به رعایت اصل مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی همچون سامانه های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان یکی از صد سازمان و مجموعه برتر مشتری‌مدار در کشور انتخاب و در ادامه لوح برتر و زرین سپاس این جشنواره را به خود اختصاص داد.
بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان با حضور در این مراسم به نمایندگی از دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران لوح زرین سپاس این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌های اقتصادی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا و ایجاد فرصت‌های رونق اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بخشی از این لوح سپاس خطاب به مدیرعامل بانک ملی ایران آمده است:
« توانمندی و نبوغ بی بدیل مدیران سرافراز کشور همیشه سرآمد ملت های دیگر بوده که همواره توانسته اند در عرصه های مختلف استعدادهای خارق العاده خود را به منصه ظهور رسانند.
در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه ی خود در عرصه ی کسب و کار و تجارت، با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده اید تقدیر و قدردانی نموده و این لوح زرین به پاس مشتری مداری حضرت عالی و حضور مجموعه ی محترمتان در دومین جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار ۱۴۰۰ تقدیم می گردد.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.