×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ بهمن , ۱۴۰۱  .::.   برابر با : Friday, 27 January , 2023

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار چهره به چهره با بیمه‌گذاران بزرگ استان اصفهان، گفت: يكي از استراتژی‌های محوری شرکت، سرامدی در عمليات و ارتقای بهره‌وری و همچنین پاسخگويي سريع و صريح به درخواست‌های مشتریان است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: اجرای صحيح اصل مشتری‌مداری حمایت از ارزش‌های والای انسانی را به دنبال دارد.

وی این دیدارها را یکی از عوامل شناسایی و رفع دغدغه بیمه‌گذاران دانست و تصریح‌کرد: این دیدارها می‌تواند مدیران شرکت را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر یاری دهد و فرصت خدمت‌گزاری به‌نحو احسن به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان را فراهم کند.

مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار که به‌منظور افزایش تعامل با بیمه‌گذاران بزرگ استان اصفهان و کاهش دغدغه آن‌ها انجام شد، با اشاره به اینکه تکریم و خدمت‌رسانی صادقانه به بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان شرکت از اولویت‌های کاری بیمه کوثر است، گفت: اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران بزرگ، افزایش رضایت‌ بیمه‌گذاران ویژه با شناسایی نیازهای آنان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بیمه کوثر است.

مدیرعامل بیمه کوثر خاطرنشان‌کرد: در شرایط کنونی کشور، با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با بیمه‌گذاران می‌تواند به شناسایی مستقیم نیازهای آن‌ها منجر شود.

وی تاکید کرد: در راستای ‌دستور مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با توجه به صنعتی بودن اصفهان و تعداد کثیر تولیدکنندگان و وجود صنایع مختلف در این استان؛ حمایت از تولیدکنندگان این استان با ارایه پوشش‌های مناسب بیمه‌ای در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.