به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در دیدار چهره به چهره با بیمهگذاران بزرگ استان اصفهان، گفت: يكي از استراتژیهای محوری شرکت، سرامدی در عمليات و ارتقای بهرهوری و همچنین پاسخگويي سريع و صريح به درخواستهای مشتریان است.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: اجرای صحيح اصل مشتریمداری حمایت از ارزشهای والای انسانی را به دنبال دارد.
وی این دیدارها را یکی از عوامل شناسایی و رفع دغدغه بیمهگذاران دانست و تصریحکرد: این دیدارها میتواند مدیران شرکت را برای برنامهریزیهای بهتر یاری دهد و فرصت خدمتگزاری بهنحو احسن به بیمهگذاران و ذینفعان را فراهم کند.
مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار که بهمنظور افزایش تعامل با بیمهگذاران بزرگ استان اصفهان و کاهش دغدغه آنها انجام شد، با اشاره به اینکه تکریم و خدمترسانی صادقانه به بیمهشدگان و زیاندیدگان شرکت از اولویتهای کاری بیمه کوثر است، گفت: اطلاعرسانی، آگاهسازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمهگذاران بزرگ، افزایش رضایت بیمهگذاران ویژه با شناسایی نیازهای آنان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهمترین اولویتهای بیمه کوثر است.
مدیرعامل بیمه کوثر خاطرنشانکرد: در شرایط کنونی کشور، با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی، دیدار چهره به چهره با بیمهگذاران میتواند به شناسایی مستقیم نیازهای آنها منجر شود.
وی تاکید کرد: در راستای دستور مقام عظمای ولایت و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با توجه به صنعتی بودن اصفهان و تعداد کثیر تولیدکنندگان و وجود صنایع مختلف در این استان؛ حمایت از تولیدکنندگان این استان با ارایه پوششهای مناسب بیمهای در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد.
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=12210