×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش اقتصاد زمانه، در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت و مدیران حوزه فناوری اطلاعات بانک برگزار شد، همچنین کاوه اشتهاردی به عنوان عضو هیات مدیره مجموعه نگاه انتخاب شد.

دکتر فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به اسلامی خاطرنشان کرد: آقای مهندس اسلامی فردی جوان و توانمند با سابقه درخشان در حوزه فناوری اطلاعات هستند که قادر به مدیریت بهینه تغییرات لازم جهت استقلال حوزه فناوری اطلاعات از بانک هستند.

دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اولویت اصلی حوزه فناوری بانک کارآفرین باید ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌ها و خدمات فناورانه بانک باشد. برای این هدف سرمایه‌گذاری لازم توسط بانک صورت خواهد گرفت و در خصوص سرمایه‌های انسانی نیز ضمن ارتقاء همکاران فعلی، باید نسبت به جذب افراد توانمند اقدام شود.

دکتر فرزین سپس به چرایی تشکیل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت. وی لزوم مشارکت با مجموعه‌های فناوری سایر بانک‌ها و اپراتورها و نیز سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها را از دلایل تشکیل مجموعه نگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد تحول در حداقل زمان ممکن، درخواست ویژه‌ مدیریت بانک از مدیرعامل و هیات مدیره هلدینگ نگاه است.

بر اساس این گزارش، مهندس اسلامی مدیرعامل هلدینگ نگاه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل بانک، ضمن سخنان کوتاهی حضور در بانک خوشنام کارآفرین را باعث افتخار خود و آرزوی بسیاری از فعالان حوزه فناوری دانست و اظهار امیدواری کرد تا مجموعه نگاه ضمن استفاده حداکثری از همکاران مدیریت فناوری اطلاعات، به امید خداوند و با حمایت ویژه بانک بتواند بدون از دست دادن وقت و با اقتدار چشم‌انداز مدنظر بانک را محقق نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.