×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مجتمع فولاد سبا در راستای عمل به شعار سال و همزمان با شب قدر و شهادت حضرت علی علیه السلام توانست به تولید روزانه ۵ هزار و ۱۲۳ تن کلاف گرم دست پیدا کند و مدیر عامل این مجتمع از دستیابی به تولید سالیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم در صورت برطرف شدن موانع خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از ایراسین، مصطفی عطایی‌پور اظهار کرد: در سال «تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع زدایی ها» و همزمان با شب قدر و شهادت امام علی (ع) با تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا تولید کلاف گرم در این مجتمع به ۵ هزار و ۱۲۳ تن رسید.

وی با بیان این‌که رکورد قبلی تولید در مجتمع فولاد سبا به میزان ۵ هزار و ۶۲ تن در ۲۶ اردیبهشت ماه سال گذشته ثبت شد، گفت: رکورد جدید علیرغم موانع زیاد به ویژه شیوع کرونا و کاهش نیروی انسانی در خطوط تولید به دست آمده است.

عطایی پور گفت: از این میزان تولید حدود ۹۰ درصد آن مربوط به ورق‌های ضخامت ۲ میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل و آبگرمکن در کشور به شمار می‌رود. بخشی از این ورق های تولیدی در شرکت فولاد مبارکه نورد سرد می شود و با ارزش افزوده بالا در صنایع لوازم خانگی، ورق رنگی و ورق های گالوانیزه کاربرد خواهد داشت.

به گفته مدیر مجتمع فولاد سبا تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تأمین مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و همچنین از کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده در این مجتمع، مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد است.

وی تاکید کرد: با آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری در مجتمع فولاد سبا می توان گام بزرگی برای تحقق تولید سالیانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کلاف گرم برداشت.

مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد در ادامۀ این روند موفقیت‌آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.