×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : جعفر آهنگران با ارسال پیامی ضمن تقدیر از حضور گسترده مومنان جزیره کیش در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان بر ضرورت ارتقاء فعالیت های دینی و فرهنگی و انعکاس گسترده فضای فرهنگی کیش در عرصه ملی ، تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش متن پیام مدیر عامل این سازمان به این شرح است:

با نام و یاد خدای بزرگ

دومین شب احیای ماه مبارک امسال را افتخار داشته ام در مصلی جزیره با مردم عزیز و کیشوندان باشم ، شبی خاطره انگیز با حال و هوایی سرشار از عطر مولایمان علی(ع)

چیزی از مراسم نگذشته بود خودم را رساندم ،خیل جمعیت زنان و مردان مومن و جوانان پرشوری که به چشم می آمدند، برای من که در مدت کوتاه مسئولیت ام همواره با مردم بوده ام،اصلا غیر منتظره نبود ولی می دانم با تصویر سازی هاي غلط و غیر منصفانه و بعضا ناجوانمردانه از کیش زیبا، شاید چنین استقبالی برای بعضی ناباورانه جلوه کند.

این که فردی در جایی از جزیره ، صحنه ای ناهنجار فرهنگی ببیند و بخواهد بخود اجازه دهد آن را به سراسر جزیره تعمیم دهد قطعا در حق جزیره جفا روا داشته و این گونه برنامه ها و آیین های فرهنگی ، خط بطلانی است بر همه این کم لطفی ها و فضاسازی ها و ……..

اگر کرونا نبود فضای کیش حتما به گونه ای بهتر رقم می خورد.

در طول عمرم مراسم احیایی چنین با شکوه ، سامان یافته ، دلنشین و بی ریا و مخلصانه کمتر دیده ام .

در همین جا باید از عزیزانی چون حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر ، خواسته شود تا برای اطمینان قلب رهبری عزیزمان حضرت آقا ، واقعیاتی از این دست را تقدیم شان کنند.

امیدوارم با بسط و گسترش اینگونه برنامه ها و سازگار با سبک و سیاق جزیره، فضای فرهنگی جزیره را هر چه بیشتر ارتقاء بخشیم و همه هم می دانیم دستیابی به چنین هدف ارزشمندی جز با همکاری و مشارکت فعالانه همه عزیزان دلسوز، علاقمند ، فعال و پرانگیزه میسر نخواهد شد.

تردیدی نداریم که این پویش همچنان تداوم یافته و موجب رویش خواهد شد.

جا دارد از امام جمعه عزیزمان و همکاران گرامیشان، همکاران عزیز و بی نام نشانم در حوزه های معاونت فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و دفتر مدیر عامل سازمان، تمامی ارگان ها ی نظامی و انتظامی و نهادهای فعال در برگزاری منظم و پوشش رسانه ای این مراسم، پویش نذر، مجری توانمند مراسم ، و دیگر دست اندرکاران بزرگوار ، تقدیر و تشکر نمایم .

از خدای بزرگ برای یکایک عزیزانم، عزت ، سلامت و توفیق بیشتر در این مسیر خدایی مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.