×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : طرح کاپ در مجتمع مسکونی ۴۴۸ خانوار امین با حضور مدیران شهری و شهروندان ساکن در محدود شهرداری ناحیه ۴ به اجرا در آمد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، فرزانه فیضی ، رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه ۲۲ در این باره گفت: این برنامه با هدف آموزش طرح کاهش پسماند به اجرا در می آید و با شروع دوره های آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان، قرار است طی یک برنامه ریزی مشخص در آینده‌ای نزدیک تمامی محلات منطقه به طرح کاپ بپیوندند و با انتقال مخازن موجود در معابر به داخل ساختمان ها، پسماندهای خشک با ارزش به دور از دسترس زباله گردها از سایر پسماند ها جدا شود.

او با تاکید بر دو مزیت مهم اجرای طرح کاپ همچون کاهش یا حذف پدیده مذموم زباله گردی و کاهش میزان تولید پسماند گفت: با اجرای طرح کاپ شاهد کاهش قابل توجه میزان دفن پسماند خواهیم بود که کمک قابل توجهی به محیط زیست خواهد داشت.
فیضی خاطرنشان کرد: در این طرح تلاش شده نگرش کاهش پسماند در مبدا را در میان شهروندان به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم، که در این زمینه معاونت فرهنگی و اجتماعی نقشه بسیار مهم در آموزش شهروندی دارد تا مشارکت شهروندان برای ارتقای این طرح افزایش یابد.
دراین مراسم آموزش در فضای مجازی در قالب عکس و کلیپ و همچنین نصب بروشورهای آموزشی در آسانسور مجتمع های مسکونی و تحویل مخازن و آموزش ویژه سرایداران به اجرا در آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.