×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه :حادثه‌ی تاریخی، بزرگ و خیره کننده‌ی ۲۲ بهمن، تبلور عینی «ا.. اکبر» در حیات ملت ایران بود. روزی که بزرگ تر بودن خدا از همه قدرت های مادی و دنیوی و بالاتر بودن قدرت ایمان به او به منصه ظهور رسید.


عظمت راه مردم ایران هر سال بیش از سالهای پیش جلوه گر می شود، و این که علیرغم تمرکز همه‌ی توان و تلاش تبلیغی بدخواهان ایران، ۲۲ بهمن هرسال جلوه و درخشندگی خاص خود را دارد، زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ همگان کشیده و حضور توام با شور و شعور مردم در همه صحنه¬ها، تکرار پیروزی ندای الله اکبر است که عزم راسخ مردم آگاه و بیدار ایران را به نمایش می گذارد.

انقلاب مردم ایران، پدیده ای منحصر به فرد است که از ۲۲ بهمن ۴۲ سال پیش مدام در حال حرکتی تکاملی و پیشرونده به سوی آرمان های بلند خویش است و هر نسل از مردم سرافراز ایران، در تکمیل راه خَلف صالح خود برای تحقق بدون تنازل «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» گام بر می دارد.

با امید توفیق در قدرشناسی این پدیده‌ی کم نظیر تاریخی وتداوم استقامت و روحیّه‌ی انقلابی، از خداوند بزرگ کامیابی در دفاع از آرمانهای انقلاب را در خواست می کنیم و با اطمینان از آن که آینده متعلق به جوانان بیدار و آگاه ایران اسلامی است، فرا رسیدن سالگرد پیروزی مردم ایران در برابر جور و استبداد و استعمار را به هموطنان عزیز، همشهریان ارجمند شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان و به ویژه خانواده بزرگ فولاد خراسان تهنیت و شادباش عرض می کنم.

کسری غفوری
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.