×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن روز جهانی پست، پیامی را صادر کرده است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر با صدور پیامی روز جهانی پست را به کارکنان این شبکه عظیم تبریک گفته است که متن آن در ادامه آمده است.
صنعت پست کشور در سال گذشته با ارتقای زیرساخت ها و به کارگیری هوشمندانه فرصت‌ها و افزایش ظرفیت‌ها ، تصویر یک صنعت «اثربخش، پایدار و پویا» را در اقتصاد دیجیتال ایران به نمایش گذاشت .
تغییر سبک زندگی مردم، افزایش خرید و فروش های اینترنتی در کنار ایجاد فهرست متنوع کارهای اداری که پست نیابتی انجام و هموطنان را از تردد در جامعه بی‌نیازکرد، باعث شد تا مردم بتوانند با خیال آسوده در خانه بمانند و از خطر ابتلا به ویروس کرونا ایمن باشند.
مسئولیت ‌پذیری و کار فشرده همکاران ما درکنار یک تغییر سبک و توسعه تجارت الکترونیک در سال گذشته به ثبت رکوردهای قابل‌ توجهی در خدمات رسانی به هموطنان منجر شد.
تغییر ماهیت کسب و کار پست از جابجایی پاکت به بسته و امانت به‌ ویژه مرسولات کسب و کارهای اینترنتی، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را بر آن داشت با تسریع در تغییر رویکرد و توانمندسازی خود خصوصاً در بخش توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات ، دامنه جدیدی از خدمات را در راستای تامین نیازهای مشتریان و رونق کسب و کار و اقتصاد دیجیتال ایجاد کند .
راه اندازی سامانه روستابازار ، همکاری با وزارت صمت در رصد برخط توزیع کالا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های خدمات پست الکترونیکی و بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و یا نیروی انسانی اقداماتی بود که در راستای توسعه تجارت دیجیتال به ثمر نشست.
علاوه بر آن انجام خدمات نیابتی ،تسریع در بازنگری بر زیرساخت ها با مصادیقی چون راه اندازی هابهای پستی منطقه ای و خطوط مستقیم مبادله ای ، تجهیز هابهای پستی به سورتینگ مکانیزه و خرید ملزوماتی که منجر به صیانت از بسته ها و کاهش آسیب به امانات پستی شده است،راه اندازی مراکز نوآوری پست و ارتباط با بخش خصوصی و همکاری با شرکتهای استارتاپی، همه و همه در کنار وجود نیروی انسانی توانمند و دلسوز ، مسیر پست را در پیشبرد طرح تحول دیجیتال سریعتر کرده است. طرحی که از سال ۹۹ آغاز و با درایت و هوشمندی مدیران و کارکنان شبکه پستی کشور در حال اجراست .
برتری شرکت ملی پست در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که موفق به کسب مقام اول و دریافت تندیس سیمین نوآوری دیجیتالی برای نوآوری در طرح GNAF و همچنین تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال شد و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی گواهی است بر پیمودن مسیر درست .
در این برهه تاریخی، با لطف خداوند متعال و به پشتوانه همدلی، همکاری و تلاش ارزشمند شما، نقشه راه «عصر نوین شبکه پستی کشور مبتنی بر طرح تحول دیجیتال پست» ریل‌گذاری و گام های اساسی برای “تحول بنیادین پست” با توسعه متوازن و پایدار این صنعت با اعتماد و باور به ظرفیت های فراوان شرکت، توانمندی‌های فناورانه و سرمایه ارزشمند انسانی برداشته شده است .
بی تردید پست با ارتقای بیشتر خدمات خود و گسترش زیرساخت های مبتنی بر فناوری و شبکه ملی اطلاعات در آینده ای نزدیک به عنوان بزرگترین سکوی تجارت الکترونیک درعرصه خدمت رسانی خواهد درخشید.
همکاران عزیز، همانگونه که میدانیم در تمام روزهای سخت کرونایی در تعطیلات و در روزهایی که سایر سازمان ها و شرکت ها تعطیل و یا نیمه تعطیل بودند، “پست” پیشگام سازمان ها بود و بیش‌ از پیش در کنار مردم ایستاد و افتخار خدمت رسانی بیشتر به آن‌ها را پیدا کرد. بی تردید زحمات و تلاشهای شما برای مردم و جامعه در اذهان ماندگار خواهد شد.
متاسفانه دراین شرایط تعدادی از همکاران عزیزمان را از دست دادیم، یاد و خاطره این ایثارگران که در راه خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به حفظ سلامت هموطنان، جانشان را از دست دادند، گرامی می داریم.
اینجانب بر خود وظیفه میدانم در روزی که در تقویم جهان، به پست این نهاد کهن ارتباطی و باسابقه اختصاص داده شده است و روز جهانی پست نام گرفته است، ضمن تبریک از خدمات ارزشمند و ماندگار شما همکاران عزیزم قدردانی نمایم.
با امید به اینکه کوشش های مسئولانه تان قرین توفیق و تایید ات الهی باشد از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون از عزت و عظمت پربار وماندگار برایتان آرزومندم.
بازوانتان پرتوان ، تنتان سالم و روزگارتان شیرین باد

رمضانعلی سبحانی فر
معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
مهر ماه ۱۴۰۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.