×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024

اقتصاد زمانه : بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران هلث ۲۰۲۳) در حالی پایان یافت که غرفه بانک پارسیان مملو از بازدیدکنندگان و حضور فعالان حوزه سلامت در بخش های مختلف بود.

طی ۴ روز حضور بانک در نمایشگاه، دستاوردها، خدمات، محصولات و راهکارهای جدید جهت ارایه به شرکت های فعال در حوزه بازرگانی و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی از سوی کارشناسان مستقر در غرفه معرفی شد.
مدیران و کارشناسان بخش های مختلف بانک اعم از؛ روسا و معاونین مناطق، روسای شعب ،کارشناسان حوزه ارزی ، صندوق قرض الحسنه، توسعه فناوری، آینده پژوهی، بازاریابی و توسعه کسب وکار و بانکداری شرکتی با حضور در غرفه شرکت های حاضر در نمایشگاه به منظور تعامل و رایزنی و ارائه مشاوره های مالی، ضمن تشریح خدمات بانک، پاسخگوی نیازهای متقاضیان در حوزه های تسهیلات، ارز، ضمانتنامه، سپرده، خدمات اعتباری، دانش بنیان، بانکداری شرکتی و مشاوره های مالی بودند و برآمادگی کامل بانک بر ارائه خدمات نوین به حوزه سلامت تأکید کردند.
گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به مدت ۴ روز از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه ۱۴۰۲ از روز شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۳ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پذیرای علاقه‌مندان به حوزه دارویی و پزشکی بود.
شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، از کشورهای مختلف جهان در این رویداد تخصصی که به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، حضور یافته و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.