×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در احداث جاده سلامت شهر چوار مشارکت خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، حسن نجفی‌ سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر چوار با تبریک هفته وحدت با بیان اینکه شورای شهر و پتروشیمی در خدمت به مردم چوار یک وظیفه و فصل مشترک دارند،افزود: در خدمت بی منت به مردم شریف و بااصالت چوار و استان ایلام کوتاهی ننموده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود .
وی اظهار داشت:در سال جاری و از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی ،حد فاصل میدان اصلی شهر چوار تا پلیس راه جاده سلامت احداث می‌شود.

 در این دیدار علی فتح‌الهی رئیس شورای شهر چوار گفت:شهر چوار از نظر زیرساخت‌های شهری در وضعیت نامناسبی قرار دارد و در این راستا شهرداری و شورای شهر چوار از مجتمع پتروشیمی انتطار مساعدت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دارد.
گفتنی است که در این نشست مقرر گردید شهرداری چوار نسبت‌ به‌ طراحی‌ و برآورد هزینه میدان پتروشیمی منتهی به میدان جنب پمپ بنزین چوار اقدام نماید و ” علیرضا معراجی”  سرپرست روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام مسئولیت پیگیری مصوبات این نشست را عهده‌دار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.