×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۲۰ گفت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان همزمان با روز عید سعید قربان، جایگاه عرصه دام زنده در منطقه ۲۰ برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: این مرکز در فضائی به متراژ ۱۰هزار متر مربع ، ۲ سالن مخصوص نگهداری دام ، ۱سالن قرنطینه و استقرار ۲ گروه ذبح، اکیپ های دامپزشکی و آتش نشانی در خیابان شهید رجایی جنوب به شمال، بعد از پل شهید آوینی ،مرکز موتوری سنگین شهرداری منطقه ۲۰ آماده سازی شده و عرضه دام زنده و ذبح گوسفند به صورت بهداشتی با رعایت پروتکل های ابلاغی انجام می شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی همه امکانات و ظرفیت های به کار گرفته شده تا شهروندان با اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود اقدام کنند افزود: کلیه دام ها در این مرکز با رعابت اصول بهداشتی و تحت کنترل و معاینات پزشکی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
او اظهار داشت: با عرضه بهداشتی دام زنده در این جایگاه، از امکان کشتارغیر مجاز، بدون ضابطه توسط افراد غیرحرفه ای که سلامت شهروندان منطقه را به مخاطره می اندازد، پیشگیری می شود.

شهردار منطقه با اشاره به فضاسازی محیطی شهر به مناسبت عید سعید قربان گفت: فضاسازى ساختمان هاى اصلى و نواحى ، معابر و ميادين با نصب و اكران بنر بر روى سازه هاى فرهنگى به تعداد ۸ تخته پرتابلى ، اكران كليه طرح ها در تلويزيون شهرى، اهتزاز پرچم هاى ايران و الوان به تعداد ۲۵۱ تخته و تعداد ۵ پايه پرچم بلند و آذين بندى با ريسه هاى پارچه اى و نورى به متراژ ۶ هزار متر طول به همین مناسبت انجام شده است.

ناظم رضوی با اشاره به پیش بینی ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت عید قربان، اظهار داشت: ارائه تسهیلات مشارکت در برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه، برگزاری نشست های معرفت افزائی و آشنائی با جایگاه عید قربان نزد مسلمانان در سرای محلات،برپائی نمایشگاه عکس و خوشنویسی با محوریت عید قربان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برپائی ایستگاه پاسخگویی به سئوالات شرعی و عرضه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه های شاد در مجاورت مرکز قربانگاه منطقه از جمله برنامه های فرهنگی این مناسبت است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.