×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024

شرکت آهن و فولاد ارفع با تکیه بر بازاریابی‌های به‌موقع خود در نیمه نخست امسال، توانست به موفقیت‌های خوبی در امر صادرات دست یابد و با صادرات ۱۳۰ هزار و ۱۲۲ تن محصول، رشد ۲۶۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کند و به درآمد ۱۷ هزار میلیارد ریالی برسد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت آهن و فولاد ارفع با وجود اینکه در تابستان امسال با کاهش تولید به دلیل قطعی برق دست و پنجه نرم کرد، اما صادرات به نوع توانست راهگشای این شرکت در شرایط یاد شده باشد. در مدت یاد شده، تقاضای فولاد در بازار داخلی، از رونق چندانی برخوردار نبود زیرا قطعی برق باعث تعطیلی واحدهای مصرف‌کننده شده بود. از این رو، ارفع صادرات را اولویت قرار داد و موفق به ثبت رکوردهای خوب صادراتی در نیمه نخست سال جاری شد.

تولید ۷۴۷ هزار تن محصول در ارفع

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته است ۳۳۷ هزار و ۹۰ تن شمش فولادی تولید کند. این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹، ۴۱۵ هزار و ۱۵۶ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

ارفع در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۴۰۹ هزار و ۹۷۵ تن آهن اسفنجی شده است. این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۴۱۶ هزار و ۷۶۶ تن آهن اسفن

نمودار ۴ نشان می‌دهد میانگین نرخ فروش شمش فولادی ارفع در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در بازارهای داخلی به ۱۴۴ میلیون و ۷۰۶ هزار ریال به ازای هر تن رسید که نسبت به ماه پیش از آن با کمی رشد همراه بود. همچنین میانگین نرخ فروش شمش فولادی ارفع در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۲۷ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال به ازای هر تن ثبت شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.