×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024

اقتصاد زمانه : شهردار منطقه۹ در بازدید از نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی بر لزوم پیوند شرکت های دانش بنیان با مجموعه شهری تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه به همراه مدیران شهری، در بازدید از نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی، گفت: شرکت های دانش بنیان باید به موضوع فرهنگ و اقتصاد فرهنگ، توجه بیشتری نشان دهند.
او افزود: جای امید بسیار است که در فعالیت های استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، موضوعات و ایده های فرهنگی، برجستگی دارد.
شهردار منطقه۹ در ادامه شرط موفقیت استارآپ ها را اعتماد و ارتباط شهروندی دانست و عنوان کرد: پارک وعلم فناوری در شناساندن اهمیت و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان موفق عمل کرده، اما برای توفیق بیشتر در آینده باید بتواند اعتماد عمومی را جلب کند و این مساله نیازمند ارتباط بیشتر و نیازسنجی دقیق از مطالبات شهروندان است.
موسوی در ادامه پیشنهاد کرد تا نمایشگاه های دانش بنیان از محیط نمایشگاهی و دانشگاهی خارج شود و فعالیت های خود در حوزه عمومی را گسترش دهند.
او در خاتمه بازدید خود از نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی، اقدامات شهرداری منطقه۹ را در حمایت از شرکت های دانش بنیان چنین برشمرد و یاد آور شد: منطقه۹ در حمایت از شرکت های دانش بنیان و استار آپ ها پیشگام بوده است؛ از جمله اینکه ساختمانی تجهیز شده با امکانات مناسب با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به صورت رایگان در اختیار در شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است.
شهردار منطقه۹ همچنین تاکید کرد: مجموعه شهری نقش شتاب دهنده و بستر ساز در قبال استار آپ ها دارد، تا جایگاه شرکت های دانش بنیان تثبیت شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.