×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024

اقتصادزمانه : با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان ورزش شهرداری تهران، زمین چمن مصنوعی مجموعه شهر سالم (۲) به‌زودی بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، با برگزاری نشست شورای معاونین و مدیران این سازمان در مجموعه ورزشی مدرس منطقه ۲۰ و تأکید بر سیاست‌های کلان سازمان و گزارش عملکرد معاونت‌های مختلف در راستای نیل به اهداف ترسیم شده عالی ورزش شهروندی، با همراهی سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، بازدید از مدرسه دخترانه استعدادهای درخشان این منطقه و مجموعه ورزشی شهر سالم (۲) نیز انجام و وعده همکاری بیشتر به‌منظور بهره‌مندی اقشار مختلف شهروندان از امکانات ورزشی مورد توافق قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در نشست شورای معاونین و مدیران سازمان ورزش، بر ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ورزش شهروندی و همگانی و برنامه ریزی‌های عملیاتی برای نیل به این مقصود، روند برگزاری رویدادهای تعریف‌شده، جشنواره‌ها و همایش‌های ورزشی و … تأکید شد.

حضور فعال ورزش شهروندی در حیاط دانش‌آموزی

در حاشیه این نشست نیز که صبح امروز، هشتم آبان ماه برگزار شد، بازدید از یک مدرسه دخترانه استعدادهای درخشان در دستور کار قرار گرفت.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، در این بازدید تصریح کرد: سازمان ورزش با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ تلاش می‌کند به‌منظور ایجاد عدالت اجتماعی، امکانات مناسب ورزشی را در اختیار مدارس منطقه و قشر دانش‌آموز قرار دهد و شرایط مطلوبی برای حضور همه اقشار در عرصه ورزش شهروندی ایفا کند.

وی خطاب به مدیر ورزش منطقه ۲۰ اظهار داشت: باید طرح‌هایی برای پهنه جنوبی شهر ارائه دهید تا ضمن نیازسنجی درست، زمینه استفاده از تمام امکانات فراهم شود.

شهردار منطقه ۲۰: امکانات خود را برای توسعه ورزش شهروندی به‌کار می‌گیریم

در ادامه، ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ به همراه حسین اوجاقی از مجموعه شهر سالم (۲) و روند اجرای عملیات بازسازی زمین چمن مصنوعی بازدید کردند.

گفتنی‌ است این زمین به‌زودی بهره‌برداری و در اختیار شهروندان ساکن منطقه ۲۰ قرار می‌گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.