×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024

اقتصاد زمانه : عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون دستیابی به اهداف توانمندسازی بخش تعاون را از مسیر نوآوری قابل تحقق دانست .

به گزارش اقتصاد زمانه ، امیرهوشنگ عصارزاده عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون که به‌عنوان سخنران اصلی رویداد اینوتکس در دهمین نمایشگاه نوآوری در پارک فناوری پردیس سخن می‌گفت اظهار داشت: فراهم‌سازی زمینه رشد و بالندگی فعالیت‌های نوآورانه از مهم‌ترین راهکارهای دستیابی به اهداف توسعه‌ای از قبیل ایجاد اشتغال و رونق کسب‌وکارها می‌باشد.
وی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ ها و کسب‌وکارهای نوگرایانه از راهبردهای اصلی بانک توسعه تعاون طی چندین سال اخیر بوده است و ضمن انعقاد تفاهم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری شکوفایی، تسهیلات مناسبی را به معرفی‌شدگان این دو نهاد اعطا نموده است که این تفاهم‌نامه موجب ایجاد اشتغال در بخش‌های نوظهور اقتصاد و بخش تعاون شده است.
وی در ادامه به تشکیل مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران (( منتا)) اشاره نمود و گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تأسیس این مرکز حضور یافته است و در توانمندسازی استارتاپ ها و تعاونی‌های نوظهور، دانش‌بنیان نقش موثری ایفا نموده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: اقدامات و تدابیر این بانک همواره متمرکز بر اعطای تسهیلات اشتغال آفرین و هدایت منابع بانکی به سمت‌وسوی فعالیت‌های تولیدی بوده است.
وی تصریح نمود: گرچه سرمایه بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک صد در صد دولتی مطابق برنامه‌ها محقق نگردیده است، بااین‌وجود ارکان سیاست‌گذار بانک همواره با برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و ایفای نقش عاملیت در طرح‌های ملی، نسبت به تقویت توان تسهیلات دهی بانک اقدام نموده است و توانمندی بانک در عرصه بانکداری توسعه‌ای اثبات گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.