×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
تقویت همکاری های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای

اقتصادزمانه : کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با هدف کمک به ارتقاء ايمني حمل و نقل جاده ای کشور و توسعه سفرهای ایمن، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این تفاهم نامه روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ همزمان افتتاح هفتمین نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته در محل مصلی تهران، توسط محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به امضا رسید.

مشارکت در زمينه طراحي، تدوين، پياده سازی و اقدامات عملي مرتبط با ايمني سفر و ارتقاء ايمني حمل و نقل جاده ای کشور با بهره گيری از مقررات، الگوها و تجارب بين المللي همسو، موضوع تفاهم نامه مشترک کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف در زمینه ايجاد زمينه استفاده از ظرفيت های تجربي و تئوری فدراسيون بين المللي اتومبيلراني (FIA) در کشور، بهره گیری از FIA در بهبود کيفي خدمات مراکز مکانيزه معاينه فني خودرو سنگين کشور و شيوه های کنترل و نظارت بر آن، ارتقا و به روز رساني نحوه کنترل ايمني وسايل نقليه سنگين در طول بهره برداری، انتقال تجارب FIA در زمينه ارتقاء ايمني کاربران آسيب پذير جاده ای و مشارکت در اجرای طرح های ارتقاء ايمني اين گروه، همکاری خواهند داشت.

همچنین تنظيم، تدوين و ارائه بسته های آموزشي مرتبط با مهارت های رانندگي به فعالين بخش حمل و نقل جاده ای از جمله شرکت ها و رانندگان، استفاده از ظرفيت های فدراسيون بين المللي اتومبيلرانی در راستای برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشي و ارايه کمک های فني ويژه کارشناسان ايمني سازمان مذکور، از دیگر زمینه های همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.