×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024

اقتصاد زمانه : مدیریت شهری منطقه ۲۰ با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری، مراسم های جشن و دید و بازدید سال نو را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه گفت: مدیریت شهری منطقه ۲۰ با اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع همچون جشن های میدانی،حرکت کارناوال عروسکی،برپایی ایستگاه های استقبال و بدرقه از مسافران نوروزی ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم تحویل سال در جوار مزار شهدای گمنام در فرهنگسرای ولاء، نور افشانی و برنامه های شاد فرهنگی و هنری، دیدار با مددجویان و بازدید از مراکز بهزیستی، نوروز را گرامی داشت.

مالمیرافزود: در راستای ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان و آشنایی با سنت های دیرینه عید نوروز، کارناوال عروسکی و تخم مرغهای رنگی با اجرای برنامه های متنوع و شاد در محلات در ایام نوروز اجرا می شود.

او ادامه داد: مراسم تحویل سال جدید با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه ۲۰، مدیران شهری شهرری، خانواده معظم شهدا و شهروندان با اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

مالمیر اظهار داشت: به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در اولین ساعات تحویل سال ۱۴۰۱ با حضور یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه، رئیس بنیاد شهید و فرمانده سپاه ناحیه ری با خانواده معظم شهیدان تقی زاده و امرائی دیدار شد.

او با اشاره به برگزاری جشن سال تحویل با حضور تعدادی از مدیران ارشد این منطقه در مددسرای این منطقه با اجرای برنامه های شاد و متنوع گفت: در نخستین روزهای سال جدید با حضور یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی،شهردار منطقه و شهردار ناحیه ۳ ضمن بازدید از مرکز بهزیستی و موسسه خیریه پژوهان حنان در محله سیزده آبان، ضمن دیدار با کودکان مستقر در این مجموعه از زحمات پرسنل زحمت کش این مرکز تقدیر شد.

سرپرست معاونت اجتماعی این منطقه با اشاره به برگزاری تورهای رایگان نوروزی ری گردی اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی ایستگاه های استقبال از مسافران با توزیع شربت و شیرینی مقدم میهمانان نوروزی را به این منطقه گرامی می دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.