×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
تخفیف خرید شارژ هدیه نوروزی آیگپ به کاربران

اقتصادزمانه : پیامرسان آیگپ به مناسبت فرارسیدن سال جدید امکان خرید شارژ با ۲۰ درصد تخفیف را به عنوان هدیه نوروزی برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، در راستای خدمت رسانی پیامرسان آیگپ در حوزه‌های مختلف، این اپلیکیشن ایرانی بر آن شد تا در ایام عید نوروز، خدمات ارزش افزوده‌ای را برای کاربران وفادار خود فراهم کند.

کاربران آیگپ در روزهای اول، دوم، سوم و چهارم فروردین می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف خرید شارژ تا سقف ۲۰ هزار تومان، هدیه نوروزی آیگپ استفاده کنند.

نکته قابل توجه این که کاربران این امکان را دارند که در هر چهار روز اعلام شده، روزی یک بار از این تخفیف استفاده کنند.

لازم به ذکر است، چهارشنبه‌های شارژی که یکی از هیجان‌انگیزترین خدمات آیگپ در باشگاه آیگپیا است نیز در روز چهارشنبه هشتم فروردین برقرار است و کاربران آیگپ می‌توانند در مدت زمان بیشتری نسبت به قبل و در ساعت ۱۶ الی ۲۰ با خرید شارژ تلفن همراه از آیگپ تا سقف ۲۰ هزار تومان، از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای استفاده از تخفیفات نوروزی آیگپ و همچنین برخورداری از سایر امکانات کافی است که این پیام‌رسان را از طریق مارکت‌های داخلی و یا دانلود مستقیم از وبسایت آیگپ (igap.net ) نصب کرده و از قابلیت‌های یک اپلیکیشن ایرانی لذت ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.