×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: با اجرای طرح خدمت و بسیج نیروهای انسانی و تجهیزات خودرویی بهسازی بوستان ها و نگهداشت معابر شهری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، عبدالرضا نجاریان گفت: در راستای بهبود نگهداشت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان همزمان با اجرای طرح خدمت شهرداری تهران، ۱۷هزارو۶۰۰ مترمربع از فضای سبز بوستان ها بازپیرایی می شود.

وی به نصب و تجهیز ۱۴۵ عدد مبلمان شهری در بوستان ها اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بازپیرایی فضاهای سبز بوستان ها، ۴ مجموعه وسایل بازی کودکان و ۲۵۰۰متر مربع کفپوش نیز ترمیم و مرمت شد.

نجاریان افزود: پاکسازی ۸۱۰ مترمربع زوائد فیزیکی و تبلیغات غیرمجاز ، اجرای ۹هزار و ۳۵۰ متر مربع پوشاننده، شستشو و رفت و روب ۲۶۰۰ مترمربع از المان‌های شهری و ۳۸ هزار متر مربع از معابر شهری و جداول، و بازپیرایی ۵۵۰ مترمربع نقاشی دیواری از دیگر اقدامات اجرایی است

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه به ۱۸۰۰ متر طول لوله گذاری آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: مبارزه با جانوران موذی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طرح خدمت است که درهمین راستا در ۴۳۲ مورد از منافذ شناسایی شده طعمه گذاری شد .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.