×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۲ از بسیج نیروهای خدمات شهری و فضای سبز برای عملیات برف‌روبی در منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی کشور و همچنین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیروها و تجهیزات برف روبی برای خدمات رسانی به شهروندان بسیج شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز بارش برف ، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز با به‌کارگیری تجهیزات زمستانی در آماده‌باش بودند و به‌طور مستمر اقدام به برف‌روبی و شن‌پاشی کردند
صالحی به بسیج ۸۰۰ نیرو برای عملیات برف روبی اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری ، ۵۰ نفر از مدیران و نیروهای اداری جهت برف روبی و ۴۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز جهت درخت تکانی در ستاد برف روبی حضور دارند و در صورت افزایش حجم بارش ها نیروهای پشتیبانی مانند نیروهای شهربان و معبربان نیز به این جمع افزوده می شوند.
وی با اشاره به اینکه ۵۴۰ نقطه شامل مخازن زرد رنگ و کیسه های شن و نمک جهت استفاده شهروندان جانمایی شده است،گفت: در پیش بینی اولیه ۳۴۰ نقطه محل دپوی شن و نمک در منطقه وجود داشت که با دستور شهردار تهران مبنی بر افزایش محل های دپو این نقاط به ۵۴۰ نقطه افزایش پیدا کرد .
شهردار منطقه۲ گفت: همچنین در سایت مرکزی برف روبی منطقه ۱۶۰۰ تن شن و نمک فله و کریستال شارژ شده ودر سایت های فرعی برف روبی نیز نزدیک به ۵۰۰ تن کیسه شن و نمک برف روبی توزیع شده است.
وی با اشاره به استقرار و حضور اکیب های از حوزه پسماند خشک جهت انتقال کیسه های شن و نمک و شارژ مخازن در نقاط تعیین شده تاکید کرد: در مجموع ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی و نیمه تخصصی برای انجام عملیات برف روبی در محل های تعیین شده مستقر شده اند.
به گفته شهردار منطقه۲ ستاد برف‌روبی تا پایان بارندگی در معابر و سایت‌ها مستقر و آماده خدمت‌رسانی هستند تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.