×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی ( اینوکس ۲۰۲۱ ) توانست بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، علاوه بر دستاوردها، عملکرد و معرفی خدمات نوین بانکداری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی ، خدمات جدید بانک گردشگری رونمایی شد.
در فضای ۳۰۰ مترمربعی نمایشگاه، هلدینگ های گروه مالی گردشگری شامل نگین، ماهان و سمگا و بخش های مختلف بانک گردشگری در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خدمات خود را به علاقه مندان و سرمایه گذاران معرفی کردند.
در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، مسئولان هلدینگ های مربوطه در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، صنعتی و معدنی، بورس شرکت داشتند و علاوه بر آن مدیران واحدهای بازاریابی، شبکه مجازی، بانکداری نوین و … بانک گردشگری به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه پاسخ دادند.
در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه، مسئولان و مدیرانی از مناطق مختلف به ویژه از استان هرمزگان و منطقه آزاد کیش از غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری دیدن کردند و از نزدیک با دستاوردها، خدمات و فعالیت‌های گروه و بانک آشنا شدند.
علاوه بر حضور سعید محمد دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ‌صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری که روز نخست نمایشگاه همزمان با افتتاحیه انجام شد، مدیرانی از استان های هرمزگان و بوشهر در غرفه حضور یافتند و با مسئولان گروه و بانک پیرامون همکاری‌های دوجانبه به تبادل نظر پرداختند.
معاون اقتصادی استاندار هرمزگان و مدیرکل اقتصاد و دارایی این استان با حضور در غرفه گروه مالی گردشگری از نزدیک با فعالیت های شرکت ” گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران ” (سمگا) آشنا شدند و خواستار بهره‌مندی از تجارب سمگا برای توسعه گردشگری در این استان شدند.
معاون اقتصادی استاندار هرمزگان گفت که گروه مالی گردشگری به ویژه سمگا تجارب مفید و ارزنده ای در ساخت هتل، ایجاد مراکز اقامتی، گردشگری، تفریحی و توریستی دارد و ما مایل هستیم از تجارب سمگا برای رونق گردشگری به ویژه احداث هتل و دیگر امکانات توریستی در جزیره هرمز و تبدیل این جزیره به هاب گردشگری استفاده کنیم.
رئیس گروه توسعه سواحل مکران، معاون سازمان منطقه آزاد انزلی، مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم و همچنین سرمایه گذاری از بوشهر برای اخذ برند هتل بوشهر برخی دیگر از جمله بازدیدکنندگان از غرفه گروه مالی گردشگری و سمگا بودند.
همچنین شماری از هتلداران و سرمایه گذاران با مراجعه به بخش سمگا در غرفه گروه مالی گردشگری، برای ساخت هتل، تکمیل و راه اندازی مراکز اقامتی و برندینگ هتل و برخی نیز به منظور مشارکت سمگا برای احداث هتل حضور یافتند و خواستار همکاری شدند.
مسئولان غرفه سمگا در مدت برپایی این نمایشگاه در چهار موضوع سرمایه گذاری، شرکت ها و پروژه‌ها، معرفی سه برند هتلی “رکسان”، “رمیس” و”کاروانیکا” و همچنین خدمات باشگاه مشتریان سمگا برای سهامداران را برای علاقه مندان تشریح کردند.
معرفی عملکرد و دستاوردهای شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان نیز از دیگر بخش های جذاب نمایشگاه برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بود. در این بخش دو پروژه “سرزمین ایرانیان (آیلند)” و “پرستیژلند” به سرمایه گذاران معرفی و اعلام شد که رویکرد این هلدینگ جذب همکاری است. همکاری‌ها در بخش پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، مشارکت در کاربری های اقامتی و … به سرمایه گذاران اعلام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.