×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024

اقتصادزمانه : محمدباقر اسدی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۵ از تداوم فعالیت های این معاونت در تعطیلات نوروزی خبر داد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، اسدی با اشاره به رصد دائم وضعیت معابر در تمامی محلات منطقه گفت:فعالیتهای عمرانی به طور منظم با توجه به بازدیدهای روزانه و پیام های ۱۳۷ در حال اجراست. طی بازه زمانی ۵روزه در ۲۵ نقطه عملیات لکه گیری آسفالت در محورهای فردوس شرق، اتوبان شهید ستاری و شهید همت، محدوده کن و کوهسار، خیابان گلستان شرقی و غربی و جنت آباد جنوبی و خیابان قیام صورت گرفت.

وی هدف از این اقدامات را حفظ سیمای شهر و سهولت تردد همشهریان در دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی برشمرد و گفت: تناژ بکار رفته برای این اقدامات در فاصله زمانی ۵روزه ۳۳۳ تن در مساحت ۲۱۰۰ مترمربع بوده است.

اسدی ادامه داد: از جمله فعالیتهای عمرانی انجام گرفته، آماده سازی بستر عملیات دیوار سنگی در انتهای خیابان تقدیری و بازسازی کف نهر روباز در خیابان کوهسار شمال به جنوب و مرمت جداول در مجاورت پارک ساحل است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵ از پیشرفت فیزیکی قابل توجه در عملیات بازسازی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور در محدوده جنت آباد شمالی در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: از جمله فعالیتهای عمرانی سرعت بخشیدن به پروژه های ابنیه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱در پروژه بازسازی صفر تا صدی سرای محله اکباتان و سرویس بهداشتی بوستان شهریور است.

وی افزود: در ادامه عملیات بازسازی سرای محله اکباتان، نصب سنگ کف تراس طبقه اول و کناره های راه پله های ورودی به سالن آمفی تئاتر و کف پله ها و پاگردها به پایان رسید و در بوستان شهریور نصب سرامیک دیوار و درب در حال اتمام است.

اسدی به اجرای جانپناه و ایمن سازی پله های بوستان اکباتان اشاره کرد و افزود: پروژه مذکور واقع در بوستان اکباتان روبروی بیمارستان صارم، به درخواست شهروندان و نیازسنجی جهت سهولت تردد و ایجاد امنیت بالاخص برای کودکان و افراد سالخورده انجام گرفت.

وی در مورد بازدید از پروژه محله گلبرگ گفت: این عملیات از دیگر فعالیتهای انجام شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ است و هدف استفاده از ایام تعطیل به دلیل کاهش تردد و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه بازسازی معابر در جهت احیای محله گلبرگ در محدوده شهرداری ناحیه۱ منطقه۵ بود که با موفقیت پایان یافت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.