×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۲۰ گفت: عملیات اجرای کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه آزادگان با هدف روان سازی ترافیک و سهولت دسترسی شهروندان در دست احداث است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: اجرای عملیات کندروی شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید دستواره تا بزرگراه شهید تندگویان و کندروی جنوبی حدفاصل بزرگراه شهید رجائی تا خیابان فدائیان اسلام از سوی سازمان فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال احداث است.

ناظم رضوی افزود: در بخش جنوبی بزرگراه آزادگان مسیری به طول ۳۸۰۰ متر کندرو احداث می شود و به منظور تسهیل تردد ایمن شهروندان و اهالی این محل، در این مسیر ۳ دستگاه پل با عرشه بتنی بر روی خط راه آهن سراسری، خیابان شهید دستواره و خیابان شهید غیبی احداث می شود.

او اظهار داشت: احداث این کندرو موجب حذف موانع ترافیکی و روان سازی تردد وسائط نقلیه و همچنین دسترسی از بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجائی تا خیابان شهید دستواره ایجاد می شود.

شهردار منطقه بیان کرد: اجرای این پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و پیش بینی می شود اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.