×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

شهردار منطقه۲ با اشاره به آعاز اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت :در این طرح ۱۱ مرکز سلامت محور با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش اقتصاد زمانه، حسن رحمانی، شهردار منطقه درجلسه هم اندیشی  اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر، رییس مرکز بهداشت غرب ،آموزش و پرورش، مرکز رسیدگی به امور مساجد و نمایندگان سایر نهادها برگزاشد، با تاکید برضرورت تعامل تمامی دستگاه های خدمات رسانی برای قطع زنجیره کرونا گفت: باتوجه به پیامدهای مخرب شیوه ویروس کرونا برسلامت و اقتصادجامعه، طرح شهید سپهبد سلیمانی، فرصتی برای هم افزایی و مشارکت دستگاه های خدمات رسان برای مدیریت این بحران است.
وی افزود: این طرح مدیریت و‌کنترل اپیدمی کووید_۱۹ است که  ازطریق هماهنگی بین بخشی و مشارکت مردمی  اهدافی از جمله قطع زنجیره انتقال ویروس و افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، و همچنین پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر را دنبال می‌کند وه شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار« هر خانه؛ یک پایگاه سلامت » اجرا می شود.
وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حفاظت و صیانت از سلامت جسمی و روانی شهروندان گفت: برهمین اساس شهرداری منطقه۲ درراستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی دارد تا با تمامی ظرفیت و امکانات در زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا ، با سایر دستگاه ها و نهادها همکاری کند.
شهردار منطقه ۲ افزود: در حال حاضر یازده مرکز با هدف شناسایی سریع وغربالگری بیماران کوئید ۱۹ و نظارت براجرای صحیح قرنطینه به شهروندان خدمات رسانی می کند و در صورت لزوم این مراکز با هماهنگی مرکز بهداشت غرب افزایش پیدا می کند.
لازم به ذکر است درحال حاضر مرکزدانشگاهی سعادت آباد، سرای محله آسمان و مجموعه شهربانو به عنوان مراکز منتخب خدماتی همچون بیماریابی ، انجام تست ،قرنطینه ،پیگیری روند درمان ،مشاوره و آموزش ارائه شده و در هشت مرکز دیگر نیز تست PCR با جوابدهی سریع انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.