×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مراسم بزرگداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور ، همراه با غبار روبی مزار شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان با حضور جمعی از مسئولین شرکت در این محل برگزار شد . همچنین تعدادی ازکارکنان شرکت با لباس فرم ذوب آهن اصفهان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان لنجان که در مزار شهدای زرین شهر و با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد نیز حضور یافتند.

در این مراسم ، که با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، آیت ا… رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از دیگر مسئولین و کارکنان شرکت همراه بود ، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ، دهه مبارک فجر را نشانگر عظمت و قدرت الهی دانست و گفت : یادآوری و بزرگداشت این ایام ، بسیار ضروری است چرا که نباید فراموش کنیم ، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ، از شرایط بد و نابسامان گذشته به ایرانی سربلند و مقتدر رسیدیم .

وی افزود : در زمان حاکمیت طاغوت ، جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و عملاً رهایی از این ابرقدرتها و استقلال واقعی با وجود آن استبداد داخلی ، کاری ناممکن به نظر می رسید اما حضرت امام خمینی (ره) با محوریت دین و نگاهی مذهبی و با شعار نه شرقی ،نه غربی ، با تکیه بر این ملت ، نظام اسلامی را بنیان نهاد .

اکبری با اشاره به مشکلاتی که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران به وجود آوردند ، گفت : با رهبری حکمیانه حضرت امام خمینی (ره) از این مصائب سخت عبور کردیم و البته هیچ گاه این دشمنی ها پایان نیافت و پس از آن به برکت اسلام و با هدایت رهبر معظم انقلاب ، با وجود تحریم ها و توطئه های دشمنان خارجی و داخلی ، نظام ما روز به روز بالنده تر و پرافتخارتر ، اهداف خود را محقق می سازد .

معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت شرکت ، اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان در کنار این مردم غیور ، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا نمود و پس از آن تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی در دفاع مقدس حاضر شدند و همچنین پشتیبانی فنی لازم را از جبهه ها به عمل آوردند . امروز نیز این شرکت ، در جبهه اقتصادی ، جهادگرانه حضور دارد و با کمک به توسعه صنعتی کشور ، در خنثی سازی تحریم ها و رونق تولید نقش مهمی ایفا می کند .

اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که الگوی مقاومت و استقلال واقعی در جهان است ، همچنان بالنده و مستحکم به پیش برود و بیش از گذشته دشمنان قسم خورده این ملت را ناامید سازد .

شایان ذکر است در روز اول دهه مبارک فجر همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور ، بوق قطارها و همچنین زنگ ها در سطح این مجتمع عظیم صنعتی طنین انداز شد .

علاوه بر مراسم ذکر شده ، برخی از برنامه های فرهنگی ذوب آهن اصفهان که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود بدین شرح است :

آذین بندی محیط کار و مساجد شرکت، پخش سرودهای انقلابی در سطح کارخانه و ...
برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و تکریم بانوان شرکت- ۱۵ بهمن.
حضور موتور سواران شهرستان جهت انجام رژه موتوری در سطح کارخانه.
برگزاری همایش پیاده روی از محل کوره بلند .
برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی- ۲۱ بهمن ماه.
مسابقات دو همگانی و چندجانبه- ۱۹ بهمن ماه .
بازدید و عیادت از خانواده های معزز ومعظم شهدا و ایثارگران و همچنین خانواده های شهدای مدافع حرم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.