×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : جلسه كميته هاي تخصصي و فني اتحادیه قطارشهری های کشور با حضور روسای كميته ها به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس به میزبانی اتحادیه شرکت های قطارشهری کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی اتحادیه قطار شهری های کشور، جلسه كميته هاي تخصصي و فني اتحادیه قطارشهری ها و با حضور کیانوش کیامرز رئیس مجمع و مدیرعامل قطار شهری مشهد، اردشیر احمدزاده مدیرعامل اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور، بابک ناصری رئیس کمیته تخصصی منابع انسانی، علی عبدالله پور رئیس کمیته تخصصی بهره برداری، علیرضا دربندی رئیس کمیته تخصصی حقوقی و قراردادها ، محسن محمدیان رئیس کمیته تخصصی روابط عمومی و اطلاع رسانی، سید محمدشریف محسنی رئیس کمیته تخصصی ایمنی و مدیریت بحران، میر شمس خاوری رئیس کمیته تخصصی برنامه ریزی مالی و بازرگانی، علی کرد رستمی رئیس کمیته تخصصی برنامه ریزی- مالی-بازرگانی،حبیب رضایی ملک رئیس کمیته تخصصی تجهیزات ثابت به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس تشکیل شد.
در ابتداي جلسه احمدزاده مدیرعامل اتحاديه شرکت های قطار شهري كشور با اشاره به اينكه سال ۹۹ به دليل شيوع ويروس كرونا جلسات حضوري كمتر برگزار شد گفت: ما به صورت ويديو كنفرانس بيش از چهل جلسه را برگزار كرده ايم امروز نيز با هدف ارايه جمع بندي از فعاليت هاي يكسال گذشته كميته هاي مختلف و نگاهي به برنامه هاي آينده در سال ۱۴۰۰ این جلسه را برگزار كرده ايم.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به اهميت كار تعداد كميته هاي تخصصي از پنج‌ به ده كميته افزايش يافته که شامل كميته برنامه ريزي، مالي و بازرگاني،کمیته حقوقی و امور قراردادها،كميته بهره برداري،كميته خط و ابنيه،کمیته ناوگان،كميته تجهيزات ثابت،کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی،کمیته حراست و پدافند غیر عامل،کمیته ایمنی و مدیریت بحران است.
در ادامه این جلسه روسای کمیته ها گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال ۹۹ و همچنین برنامه های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ ارائه دادند.
کیانوش كيامرز رئیس مجمع نيز در ادامه با تاييد نياز اجرايي شدن برنامه هاي آينده كميته ها گفت: با توجه به اهمیت جایگاه اتحادیه و کمیته های فنی و تخصصی، ضروری است که در جلسات آینده با حضور مدیران عامل قطار شهری های کشور نسبت به بررسی این برنامه و تخصیص بودجه مورد نیاز آن تصمیم گیری شود.
در پايان اردشیر احمدزاده مدیرعامل اتحادیه قطارشهری های کشور بر تبادل اطلاعات و تجربیات و ارائه مشاوره فنی و تخصصی كميته ها برای بهبود و پیشرفت عملكرد قطار شهري ها تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.