×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر نامگذاری شده است، این روز یادآور تلاش و مجاهدت سربازان خط مقدم جبهه تولید، کارگران سخت کوش و زحمت کشی است که با اندیشه پویا و بازوی توانای خود، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست گرفته اند و چرخش تولید و کار در گرو تلاش و همت ایشان است.

جایگاه کار در دین اسلام چنان منزلتی دارد که حضرت ختمی مرتب، محمد مصطفی صلوات الله و سلامه علیه بر دستان کارگر بوسه می زند و اعلام می دارد که دست کارگر، دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر اهمیت کار و تلاش و تولید و نقش مهم کارگران در تولید تاکید داشته اند و نامگذاری سالهای اخیر در راستای توجه به مسئله تولید، نشان دهنده حساسیت جایگاه و خدمت کارگران به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور و پیشتازان جبهه تولید و مبارزه اقتصادی با استکبار جهانی است.

بی تردید رمز توسعه و تعالی پایدار ایران اسلامی در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم ، تعهد و تخصص، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد .

روابط عمومی فولاد مبارکه همت، خدمت و تلاش کارگران شریف گروه فولاد مبارکه و سایر کارگران تلاشگر این مرز و بوم را ارج ‌نهاده و معتقد است کارگران معزز و محترم، بزرگترین سرمایه انسانی و جز حساس ترین قشر خدمت رسان هستند و تکریم و ستایش خدمت کارگران را وظیفه خود می داند.

این روز مهم، بر همه کارگران شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.