×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

بنام خداوند کارآفرین خداوند روزی ده راستین

خدایی که بخششگر و رهنماست به مهرش دل کارگر آشناست”
کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.فرهنگ کار وکارگر، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمندشان بوسه زده و با این عمل، به اَحْسَنِ الوَجه منزلتی شگرف به این قشر عزیز بخشیده اند. بدون شک کار و تلاش کارگران عزیزاست که چرخ های توسعه و پیشرفت یک کشور را به حرکت در می آورد.
کارگران کوشا و دلسوز، براستی گردن فرازان یک سرزمین هستند. عظمت و ارزش کارگران بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که رشد هر کشور به دست کارگران و مرهون تلاش های آنان می باشد. افتخارات و رکوردهای شرکت پتروشیمی پارس در سالهای اخیر نیز مهر تاییدی بر تلاش و ازخودگذشتگی کارگران خدوم این مجموعه می باشد که بدون زحمات شبانه روزی این عزیزان این مهم میسر نمی گردید.
امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست، تولید و حمایت از تولیدات در اولویت قرار گیرد و موانع سر راه تولید برداشته شود .با توجه به توانمندی های داخلی و حمایت از کالاهای داخلی رونق و شکوفایی اقتصادی بیش ازپیش صورت گیرد، همه باهم بتوانیم بیش از گذشته قدردان زحمات قشر زحمتکش جامعه باشیم.
راهبر و پیشبرد اهداف و سیاست های کلان شرکت در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت سیستم خدمات رسانی جز با پشتکار، خلاقیت و نوآوری، عملکرد خوب و مطلوب شما همکاران زحمتکش در بخش های مختلف به دست نمی آید. اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز خجسته و مبارک کارگر، از زحمات بی دریغ و صادقانه ی شما همکاران ارجمند در راستای شکوفایی روزافزون این شرکت به ویژه در این ایام خاص بیماری ، تشکر و قدردانی می کنم.
مسعود حسنی
مدیر عامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.