×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : پنجم اسفندماه سالروز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل وگرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی و تجلیل از استعدادها، خرد، توان و اراده جامعه بزرگ مهندسی کشور، روز ملی مهندسی نام گذاری شده است.

به گزارش اقتصاد زمانه ، بی تردید بهبود مستمر کیفیت زندگی بشری مرهون زحمات تلاشگرانی است که صادقانه در راه خدمت به انسان‌ها عمر خود را با بهره‌گیری از دانش و تجربه خویش صرف نمودند تا آینده‌ای بهتر برای همنوعان خویش رقم زنند. ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساختها و امورزیربنایی و عمران و آبادانی منطقه آزاد ماکو در بخش های مختلف، دستاورد تلاش و ممارست مهندسانی است که براساس تعهد و مسؤولیت خویش سد محکم سختی‌ها، مشکلات و کمبود‌ها را شکسته و برای فراهم آوردن شرایط مطلوب‌تر برای هموطنان عزیز همواره درحال تلاش می باشند.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی مهندسی به کلیه مهندسان و همکاران سخت کوش و پرتلاش خود در بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد و ادارات مستقر درمنطقه و مجموعه‌های همکار در حوزه مهندسین مشاور و شرکت‌های پیمانکار و تشکر از زحمات شبانه‌روزی همه عزیزان، توفیق خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای جامعه مهندسی کشور مسألت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.