×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : پروژه های توسعه محلی منطقه ۲ در نشست هم اندیشی معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری و اجتماعی وفرهنگی،شهرداران نواحی ۹ گانه و دبیران شورایاری محلات نیاز سنجی و تدوین شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، زهرا مبینی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه توسعه ۵ ساله سوم مدیریت شهری مبنی بر اجرای پروژه های مینیاتوری وافزایش رضایتمندی شهروندان در در کوچکترین سلول شهری، در تداوم برنامه های اجرایی سال ۹۹ ، پروژه‌های توسعه محلی اجرایی در سال ۱۴۰۰، پس از مطالعات کارشناسی و نیاز سنجی های محله‌ای منطبق با مطالبات مردمی تدوین و پیش بینی شده است.


وی افزود: برهمین اساس در نشست هم اندیشی با حضور معاونین ، شهرداران نواحی، و دبیران شورایاری محلات ۲۱ گانه ،پروژه های پیشنهادی با توجه به نیاز محلات و همچنین مطالبات شهروندان در حوزه های مختلف ارائه و مورد بررسی قرارگرفت.


به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه۲ این پروژه ها پس از تصویب در لایحه بودجه شهرداری تهران، وارد فاز اجرایی خواهند شد.


وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیاز‌های واقعی و ضروری شهروندان است، افزود: پروژه های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، احداث و تقویت کاربری های خدمات محله ای در ۶۳ عنوان طراحی و پیش بینی شده است.


مبینی با اشاره به اینکه در سال جاری ۵۹ پروژه توسعه محله در منطقه ۲ تعریف و در حال اجرا است گفت: بهسازی و پیاده روسازی خیابان گلبهار درمحله فرحزاد ،پیاده روسازی و مسیر دوچرخه درخیابان های دادمان و ایران زمین، بهسازی و ساماندهی بوستان ها ، سرویس های بهداشتی و…. از پروژه های اجرایی در محلات ۲۱ گانه است که تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.