×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : در نعمت آباد – از محلات قدیمی جنوب غربی تهران در منطقه نوزده- بیش از یک سوم فعالیت و بهره برداری از فضا به بازار مبل و کسبه و ساکنان دارای ارتباط مستقیم با این کسب و کار در نعمت آباد اختصاص یافته است.

علی رغم گسترش چشم گیر این بازار کلانشهری، بهره مردم محلی و ساکنان اخیر و فعلی آن، حداقل (به شکل مشاغل کم مهارت و اجاره فضاهای مسکونی برای فعالیت‌های تجاری و تولیدی) و آسيب‌هاي وارده به دیگر ابعاد زندگی جمعی (از ترافیک، پارکینگ و عدم پیشرفت نوسازی گرفته تا تجاری شدن فضاهای جمعی محل و ناامنی) در محله نعمت آباد فراوان بوده است.
در این پروژه پس از تحلیل ساختار اجتماعی، فعالیتی و حقوقی حاکم بر بازار مبل نعمت آباد، با شناسایی افراد جویای کار در محله و فرصت های شغلی موجود در بازار و مهارت‌هاي لازم برای آنها و به کارگیری افراد در زمینه توسعه کسب و کارهای محلی و توانمندسازی جامعه هدف فراهم می‌گردد. علاوه بر این از فرایند به هم رسانی افراد جویای کار و صاحبان کسب و کار به عنوان فعالیت مشترکی برای بنیان نهادن نهاد مشترک جدید همکاری کسب و کارهای محلی در بازار مبل نعمت اباد بهره گرفته خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر و استفاده از اقلام آموزشی تسهیل و توسعه کسب و کار دوره ابتکار به آدرس Ebtekar.Swsc در اینستاگرام مراجعه بفرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.