×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024
همکاری منطقه آزاد چابهار و صندوق کارآفرینی امید در جهت توسعه اشتغال پایدار در چابهار

اقتصادزمانه : دیدار و گفت‌وگوی حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران صندوق و سازمان در تهران.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار در این دیدار دکتر ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن بیان اهداف مناطق آزاد و همچنین مزیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه راهبردی چابهار، بر نقش و اهمیت صندوق کارآفرینی امید در توسعه جوامع محلی منطقه چابهار و ظرفیت سازی در این جوامع برای ایفای نقش در ابعاد ملی و بین‌المللی اشاره کرد و خواستار همکاری و کمک صندوق کارآفرینی امید در توسعه اشتغال پایدار روستایی در ساکنین بومی مناطق روستایی چابهار شد.

در ادامه دکتر آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز ضمن اشاره به حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی امید و تعامل این صندوق با دستگاه‌های اجرایی، آمادگی صندوق را برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در منطقه چابهار، به ویژه طرح‌هایی که به ایجاد اشتغال برای بومیان و روستاییان این منطقه منجر می‌شود، اعلام کرد.

وی همچنین بر ضرورت تعریف زنجیره ارزش برای طرح‌های اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی طرفین برای امید آفرینی اجتماعی و در قالب برنامه‌های بلندمدت تأکید کرد و همچنین از برنامه های صندوق کارآفرینی امید را راه اندازی شعب بین‌الملل در مناطق آزاد اعلام کرد که این امر می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاری خارجی و رونق کسب و کار در مناطق آزاد کمک کند.

با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد چابهار و حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید، انتظار می‌رود که در آینده شاهد رونق اشتغال و توسعه پایدار در این منطقه باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.