×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی و هدایای ویژۀ تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من است. ایرانسل همچنین در این شب، برنامۀ ویژه‌ای با حضور هنرمندان محبوب، در صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امسال در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال ۱۴۰۰، ایرانیان به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، دور از هم و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هم به همین مناسبت، هدایای ویژه‌ای به شرح زیر در نظر گرفته است.
بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی
تمام شما مشترکان ایرانسل می‌توانید در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.

۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی رایگان!
طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #۲۱۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ تمام مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح، از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من!
علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل مانند روال سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان خود هدیۀ ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من به ۱۴۰۰ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ این روز، با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت‌انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

«یلدا با ایرانسل»؛ ویژه‌برنامۀ شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل
ایرانسل همچنین ویژه‌برنامه‌ای را برای مخاطبان صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است. این برنامه، با اجرای کامران تفتی، ترکیبی از موسیقی،بازی، خاطره‌گویی و دورهمی است که با حضور بازیگران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده است.
به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، ایرانیان در یلدای ۱۴۰۰، دور از هم و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. این برنامه هم به همین منظور، با عنوان «یلدا با ایرانسل» و هشتگ #یلداباایرانسل، دورهمی بازیگرانی از جمله شبنم فرشادجو، نسیم ادبی، عباس غزالی، نیما رئیسی و با اجرای کامران تفتی است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان از واکسیناسیون کامل عوامل و مهمانان، تهیه شده است.
ویژه‌برنامۀ یلدای ۱۴۰۰ ایرانسل، در چند قسمت متفاوت و با آیتم‌های جذاب، از ۳۰ آذر ۱۴۰۰، طی چند شب متوالی از صفحه رسمی اینستاگرام ایرانسل پخش می‌شود. ایرانسل در سال‌های گذشته نیز در شب یلدا، برای اولین بار، نمایش‌های اینستاگرامی مرتبطی را تهیه و منتشر کرد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد؛ تا آنجا که در سال‌های بعد، سایر برندها هم برنامه‌های مشابهی را تهیه و منتشر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.