×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024

اقتصاد زمانه : رئیس انجمن روابط عمومی ایران در نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند، گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند نقش خود که برندسازی و تقویت سازمان متبوع شان است را به درستی؛ ایفا کنند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ خسرو رفیعی ضمن خرسندی از حضور در این همایش و ابراز امیدواری از اینکه روابط عمومی ها بتوانند نقش خودشان را که در برند سازی و تقویت سازمانشان بسیار موثر است به خوبی انجام دهند؛ اظهار داشت: آنچه که امروز از روابط عمومی های منطقه آزاد اروند مشاهده کردیم بسیار امیدوار کننده بود و انتظار داریم مابقی استان ها نیز بتوانند نقش روابط عمومی هایشان را در میزان فعالیت و اثرگذاری، تحلیل و بررسی نمایند.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی ها باید نقش خود در پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم را به بهترین شکل اجرا کنند و با آسیب شناسی سازمان خویش؛ کمک موثری در جهت رضایت مندی و ارتباط با مردم داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.