×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : سرپرست شهرداری منطقه ۲ در نشست هم اندیشی با دبیران شورایاری‌ بر تعامل و همکاری بیشتر بین شهرداری و شورایاران برای رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد .


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، حسن صفات، در این نشست با تاکیدبر اینکه داده ها و اطلاعات شورایاران فرصتی ارزشمند برای مدیریت شهری است، گفت: با توجه به برنامه های شهرداری در توسعه محلات ،اطلاعات شورایاران می تواند فرصتی برای هدایت مناسب طرح ها برای توسعه محلات باشد.


وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه های توسعه محلی گفت: از آنجایی که این پروژه ها براساس خواست و نگاه مردم پیش بینی و اجرا می شود، به طورحتم اتخاذ این رویکرد علاوه بر اصلاح بخشی از مشکلات شهری ، مو جب رضایت شهروندان شود.


سرپرست شهرداری منطقه ۲ تاکید کرد:در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محلی نیازمند تعامل شورایاران هستیم تا با تعامل و نظارت آنان این طرح‌ها به طور مناسب اجرایی شود.


وی با اشاره به هدفگذاری مدیریت شهری برای ایجاد اعتمادشهروندان وافزایش مشارکت آنها گفت:شهروندان مهم ترین سرمایه اجتماعی هستند و با جلب رضایت و افزایش اعتماد آنها می توان چشم انداز خوبی را برای مشارکت عمومی در اداره شهر ترسیم کرد.


وی تاکید کرد: شایسته است با افزایش مشارکت مردم محله در کنار مدیران شهری برای افزایش کیفیت زندگی در شهر تلاش و برنامه ریزی کنیم، برهمین اساس یه منظور به مشکلات محلات و تعامل با شورایاران و بررسی پروژه های توسعه محله ، بازدید میدانی از محلات با همراهی شورایاران به صورت مستمر انجام می شود.
لازم به ذکر است در پایان این نشست احکام هیئت رئیسه توسط سرپرست شهرداری منطقه۲ پایتخت اهداشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.