×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : نخستین دورۀ «ایرانسل تاک»، با حضور ۴۰ ایده و ارائه نهایی ۱۱ سخنران برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «کمیتۀ تعلق سازمانی» شرکت ایرانسل، در راستای افزایش تعلق سازمانی و خلق محیط کاری متفاوت‌ برای کارکنان ایرانسل، پروژه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده که «ایرانسل تاک» یکی از این پروژه‌ها است.

هدف از اجرای این برنامه، که با الهام از برنامه‌های مؤسسۀ TED برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه‌های افراد از طریق روایت داستان موفقیت‌ها و شکست‌هایی است که در طول زندگی شخصی یا حرفه‌ای خود با آن درگیر بوده‌اند. روایت این داستان‌ها و تجربه‌ها، می‌تواند به دیگران کمک کند تا در انتخاب مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دید بهتری داشته باشند و قدم‌های مطمئن‌تر و درست‌تری را برای رسیدن به اهدافشان بردارند.

از دیگر اهداف اجرای این برنامه که با حمایت دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل برگزار می‌شود، ایجاد فرصت برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربه‌های همکاران در حوزه زندگی شخصی و حرفه‌ای، فراهم آوردن ابزاری برای مدیریت دانش و تجربه‌های کارکنان ایرانسل در بخش‌ها و سطوح مختلف و نیز ایجاد فرصت یادگیری و تمرین مهارت ارائه مؤثر ایده‌ها و تجربه‌ها است.

امکان حضور در این برنامۀ و ارائۀ ایده، بدون هیچ محدودیتی از نظر سطح سازمانی، بخش و منطقۀ فعالیت، برای هر یک از اعضای خانوادۀ بزرگ ایرانسل در سراسر ایران که علاقمند به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، ایده‌ها و آموخته‌های شخصی و حرفه‌ای خود باشد، فراهم است.

در نخستین دورۀ اجرای «ایرانسل تاک»، کمیتۀ برگزاری، ۴۰ ایده را دریافت کرد که از این میان، ۲۵ ایده، برای شرکت در دوره و حضور در کارگاه آموزشی پذیرفته شدند. کارگاه آموزشی سه روزه با محوریت «ارائه به سبک TED» و توسط مربی رسمی مؤسسه TED در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد و در نهایت، ۱۱ ایدۀ برگزیدۀ کارگاه‌ها، در رویداد نهایی ایرانسل تاک شرکت کردند. در این کارگاه‌ها، روش ارائه و سخنرانی به سبک کنفرانس TED، به صورت عملی و با برگزاری کارگاه و انجام تمرین‌های عملی، به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

به زودی گزیده‌ای از ویدیوهای ارائۀ شرکت‌کنندگان در رویداد نهایی نخستین دورۀ ایرانسل تاک، در شبکه‌های اجتماعی ایرانسل منتشر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.