×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور با ارائه تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی برای اتمام پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو خبرداد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، محمد رضا عبدالرحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: يكي از مهمترين مشكلات شهر ماكو شبكه و تصفيه خانه فاضلاب اين شهر است، متاسفانه پروژه به دليل محدوديت هاي مالي چند ساليست به كندي پيش مي رفت، با لطف خداوند و دعاي خير مردم شريف منطقه پيگيري ها جواب داد.

وی با بیان اینکه دولت ( سازمان برنامه و بودجه كشور) با استفاده از ظرفيت قانوني ماده ٥٦ قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت موافقت كرد ادامه داد: بر اساس آن شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو با بهره گيري از تسهيلات هزار ميليارد ريالي با تضمين بازپرداخت از سوی دولت تكميل می شود.

عبدالرحیمی ابراز امیدواری کرد: با جديت دستگاه اجرايي يعني شركت آب و فاضلاب شاهد جان بخشي به پروژه و البته تكميل و جان بخشي به محيط زيست شهر و منطقه از ابتدا تا انتهاي زنگمارمان باشيم.

شایان ذکر است: تکمیل پروژه شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ماکو یکی از مطالبات مردم منطقه بود که پیش از این مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو قول مساعد برای رفع این مشکل داده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.